دوره‌ های آموزشی نووا
سپتامبر 10, 2016

ساخت حساب کاربری گوگل

Avatar photo
برنامه نویس MERN Stack
ساخت حساب کاربری گوگل

ساخت حساب کاربری گوگل در یک دقیقه!

ساخت حساب کاربری گوگل بسیار ساده و سریع میباشد. تنها اطلاعاتی که در هنگام ساخت Gmail یا Google Account نیاز دارید. شامل سن، جنس، مکان و … است. پس از پر کردن تمام فیلد ها و تایید شدن حساب کاربری میتوانید به سرویس های از قبیل Gmail و Google Docs و Google Calendar و Google+ و خیلی دیگر از سرویس های گوگل که به صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار میدهد دسترسی پیدا کنید. در ادامه نووا بلاگ را برای نحوه ساخت حساب کاربری گوگل دنبال کنید.

ساخت حساب کاربری گوگل یا همان Gmail

در ساخت حساب کاربری گوگل شما نیاز به پر کردن اطلاعاتی از قبیل نام و تاریخ تولد و مکان هم دارید. پس از ساخت حساب کاربری گوگل به صورت خودکار Gmail شما فعال میشود.

نکته: توجه داشته باشید حساب کاربری گوگل یا Google Account در واقع همان Gmail است. اگر از قبل دارای Gmail هستید نیاز به ساخت دوباره آن ندارید و میتوانید به همان وارد شوید.

مراحل ساخت حساب کاربری گوگل

ابتدا به سایت Google.com بروید و از سمت چپ گزینه Sign in را انتخاب کنید. (فرم ساخت حساب کاربری گوگل)

sign_in

در پنجره باز شده روی گزینه Create Account کلیک کنید.

account_create

پس از نمایان شدن فرم ثبت نام، فیلد های مربوط به نام و نام کاربری و رمز عبور و تاریخ تولد و … را پر کنید.

acount_signup_form

تیک گزینه I Agree to Google Terms of Service and Privacy Policy را بگزارید سپس روی گزینه Next Step کلیک کنید.

2013_signup_privacy

پس از ظاهر شدن صفحه تنظیم عکس حساب کاربری میتوانید روی گزینه Add A Photo کلیک کنید تا عکس مورد نظر خود را از کامپیوتر انخاب کرده و به حساب خود اضافه کنید. سپس روی Next کلیک کنید.

2013_signup_googleplus

پس از نمایش صفحه Welcome! گول حساب کاربری شما با موفقیت ساخته شده روی گزینه Continue to Gmail کلیک کنید تا وارد Gmail شوید.

account_welcome

در ساخت حساب های کاربری آنلاین همیشه از رمز های قوی یا پیچیده (Complex) استفاده کنید تا هکر ها نتوانند به سادگی آب خوردن رمز شما را حدس بزنند. برای انتخاب یک رمز عبور قوی به آموزش چگونه یک رمز عبور قوی انتخاب کنیم مراجعه کنید.


برای دریافت نسخه pdf مقاله چگونه یک حساب کاربری GMail بسازیم کلیک کنید.


یک پاسخ به “ساخت حساب کاربری گوگل”

  1. Avatar photo مهرداد مدبرزاده گفت:

    من نمیدونم این حساب گوگل رو چه کسی کنترل میکنه؟ آخه هر روز که نمیشه یه حساب گوگل درست کرد، و کمی بعد باز اون پیام مسخره بیاد ک ایمیلتو فراموش کردی؛ یا…. هر چی و هر کی که هست، در جایی قرارش دادن ک شایستگیشو نداره. من دیگه نه حسابی می خوام و ن چیز دیگه ای.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *