دوره‌ های آموزشی نووا
سپتامبر 13, 2016

شخصی سازی تبلیغات گوگل

Avatar photo
برنامه نویس MERN Stack
شخصی سازی تبلیغات گوگل

شخصی سازی تبلیغات گوگل

تبلیغات به خودی خود بد نمیباشد اما بعضی از سایتها شور تبلیغات را در می آورند. یعنی اینقدر تبلیغ انجام میدهند که دیگر جایی برای پیدا نمودن اصل مطلب نمیگذارند. گوگل هم همانند هر سرویس دیگری دارای تبلیغات خاص خود میباشد. مثلا زمانی که وارد سرویس Gmail میشوید تبلیغاتی را بالای فهرست ایمیل ها مشاهده میکنید. یا در خیلی از سایتها دیگر، تبلیغاتی را از سوی گوگل در بخش های مختلف سایت مشاهده میکنید. یکی از مزیت های گوگل تبلیغات مدیریت شده میباشد. یعنی آنچنان تبلیغ نمیکند که چشم کاربران را از حدقه دربیاورد. و همان تبلیغی را هم که انجام میدهد را میتوان شخصی سازی نمود. در ادامه با آموزش شخصی سازی تبلیغات گوگل همراه باشید.

چرا تبلیغات گوگل را شخصی سازی کنیم؟

همانطور که گفتم تبلیغات به خودی خود بد نمیباشد و مزیت های هم دارد آن هم آگاه سازی بازدیدکنندگان از آنچه که شاید به آن نیاز داشته باشند. در این راستا گوگل به کاربران خود اجازه میدهد تا تبلیغات که برای آنها نمایش داده میشود را شخصی سازی کنند. مثلا مشخص کنند که تبلیغات نمایش داده شده از چه گروهی باشد. (فناوری – کسب درآمد – امنیت – سلامتی و …)

شخصی سازی تبلیغات گوگل

برای شخصی سازی تبلیغات گوگل ابتدا به حساب کاربری گوگل خود وارد (Login) شوید. سپس در جستجوی گوگل My Google Account را جستجو کنید تا آدرس https://myaccount.google.com ظاهر شود روی آن کلیک کنید و از بخش Personal Info & Privacy روی گزینه Ads Settings کلیک کنید.

google-account-settings

در صفحه باز شده روی گزینه Manage Ads Settings کلیک کنید تا به بخش مدیریت و شخصی سازی تبلیغات وارد شوید. در این صفحه میتوانید برای گوگل مشخص کنید، آیا گوگل حق دارد از فعالیت های شخصی شما، مثل جستجو های انجام شده یا فیلم های تماشا شده در YouTube برای نمایش تبلیغات مربوط به فعالیت های شما استفاده کند. برای غیر فعال نمودن این ویژگی روی گزینه ON از سمت چپ کلیک کنید تا این ویژگی را به حالت Off منتقل کنید.

ads-personalization

اگر این ویژگی را غیر فعال کنید دیگر نمیتوانید تبلیغات را شخصی سازی کنید. اما اگر میخواهید تبلیغات را شخصی سازی کنید از قسمت Your Topic گروه بندی تبلیغات خود را مشخص کنید.

در صورت داشتن هر گونه سوال یا انتقاد نووا بلاگ را از محبت خود دریغ نکنید.

یک پاسخ به “شخصی سازی تبلیغات گوگل”

  1. Avatar photo نادر بداوی گفت:

    از شما خواهش میکنم تبلغات از من بردارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *