دوره‌ های آموزشی نووا
سپتامبر 13, 2016

عضویت در گوگل پلاس

Avatar photo
برنامه نویس MERN Stack
عضویت در گوگل پلاس

عضویت در گوگل پلاس

شاید ندانید یکی از پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی در ایران Google+ میباشد. گفتنی است که در بعضی از انجمنهای گوگل پلاس بیش از 800 هزار نفر عضو ایرانی فعالیت میکنند. به جرات میتوان گفت گوگل پلاس بهترین شبکه اجتماعی در سطح دنیا میباشد. چرا که ویژگی های Google+ را نمیتوان در هیچ شبکه اجتماعی دیگری پیدا نمود. برای خواندن ویژگی های Google+ به پست شبکه اجتماعی گوگل پلاس مراجعه کنید. برای عضویت در گوگل پلاس در ادامه نووا بلاگ را دنبال کنید.

عضویت در شبکه اجتماعی گوگل پلاس نیازمند داشتن حساب کاربری گوگل میباشد. پس ابتدا اگر حساب کاربری گوگل (Gmail) ندارید یکی برای خود بسازید. برای یادگیری از نحوه ساخت حساب کاربری Google به پست ساخت حساب کاربری گوگل مراجعه کنید.

joing-google

ملحق شدن یا عضویت در گوگل پلاس

برای عضویت در گوگل پلاس میتوان از دو روش مختلف استفاده نمود یک با استفاده از +Application Google دو عضویت از طریق مرورگر، برای شروع از طریق یک مرورگر همانند Google Chrome یا Firefox ابتدا به حساب کاربری گوگل خود Login شوید سپس وارد صفحه Google+ شوید. حال از سمت چپ روی گزینه Join Google+ کلیک کنید. در صفحه باز شده اطلاعات مربوط به نام و نام خانوادگی، جنسیت، تاریخ تولد را وارد کنید سپس تیک گزینه I understand the changes to Picasa Web Albums when I create a profile. را بگزارید و روی گزینه Create Profile کلیک کنید.

در صفحه بعد با کلیک روی آیکون + پنجره مربوط به Pick a Photo باز میشود با کلیک بر روی گزینه Upload Photo یک عکس برای تصویر پروفایل خود انتخاب کنید.

نکته: به صورت کلی اگر دارای شخصیت مجازی واقعی هستید. سعی کنید یک تصویر واقعی از خود را انتخاب کنید چرا که بازخورد تصاویر واقعی بیش از تصاویر الکی و دروغین میباشد.

pick-a-photo-in-google

پس از انتخاب تصویر روی گزینه Save کلیک کنید. به همین سادگی شما عضو گوگل پلاس شدید.


برای دانلود نسخه pdf مقال عضویت در شبکه اجتماعی گوگل پلاس کلیک نید.


5 پاسخ به “عضویت در گوگل پلاس”

  1. Avatar photo power service گفت:

    سلام
    باید بگم بهترین پایگاه آموزشی هست نه یک سایت . بسیار سپاس گذارم .
    این لینک را اصلاح کنید لطفاً ( برای دانلود نسخه pdf مقال عضویت در شبکه اجتماعی گوگل پلاس کلیک نید. )

  2. Avatar photo محمدحسین گفت:

    عالی ممنون از سایت خوبتون

  3. Avatar photo melikazarei.4 گفت:

    بسیارعالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *