دوره‌ های آموزشی نووا
ژانویه 7, 2018

معرفی تلگرام بومی ایران یا پیام رسان سروش

Avatar photo
برنامه نویس MERN Stack
معرفی تلگرام بومی ایران یا پیام رسان سروش

معرفی تلگرام بومی ایران یا پیام رسان سروش

امروز میخواهم شما را با یکی از محبوب ترین پیام رسانهای (Messenger) ایرانی آشنا کنم که هر روز بر شهرت و کیفیت و کاربران آن در سطح کشور ایران افزوده میشود. این پیام رسان ایرانی که حقیقتا از کیفیت و سرعت بالای بر خوردار است توانسته در عرض کوتاه ترین مدت ممکن بیش از چندین میلیون کاربر ایرانی را به خود جذب کند و با سرعت بالا و کیفیت عالی و کمیت کاربران خود، لبخند رضایت را بر لب کاربران ایرانی بنشاند. پیام رسانی که کلیه برنامه نویسان و متخصصان آن را نیز، نخبگان ایرانی تشکیل میدهند. یعنی جدایی از اینکه این برنامه بومی توانسته محفلی ایمن و با کیفیت را برای کاربران ایرانی درست کند، برای متخصصان آی تی ایران نیز اشتغال ایجاد نموده و به نوعی چراغی را برای هویدا شدن مسیر پیشرفت ایران و ایرانی روشن نموده است.

بله درست متوجه شدید همه مزیت های ذکر شده از ویژگیهای پیام رسان ملی سروش میباشد. پیام رسانی که به راحتی رقیب اصلی خود را کنار میگذارد و قدم به قدم کلیه کاربران آنرا به خود جذب میکند. چراکه در آینده نچندان دور شاهد ویژگیهای منحصربفردی از این پیام رسان خواهیم بود که دیگر تلگرام به گرد پای آنهم نخواهد رسید.

ویژگیهای پیام رسان سروش

نرم افزار پیام رسان سروش دارای ویژگیهای فراوانی میباشد که یکی از مهمترین آنها توسعه داده شدن این پیام رسان ایرانی برای محبوب ترین سیستم عامل های دنیا از جمله اندروید و ویندوز و لینوکس و مکینتاش و … میباشد. در ادامه با فهرستی از ویژگیهای کلی برنامه پیام رسان سروش آشنا خواهید شد:

پیدا نمودن موقعیت جغرافیایی دوستان و اقوام با ویژگی مکان نمایی

با استفاده از ویژگی مکان نمایی در نرم افزار سروش میتوانید از مسیر جغرافیایی خانواده و دوستان خویش با خبر شوید. البته این ویژگی نیاز به فعال سازی دستی دارد که طبق نیاز تان میتوان آنرا برای افراد مشخصی فعال (اشتراک گذاشتن مکان خویش) کنید.

ویژگیهای پیام رسان سروش

با خبر شدن از وضعیت آب و هوا

از دیگر ویژگیهای کاربردی که در برنامه پیام رسان ملی سروش گنجانده شده است نمایش وضعیت آب و هوای استان و شهر شما میباشد. کافیست پس از نصب نرم افزار سروش استان و شهر خویش را به این برنامه معرفی کنید تا همیشه از وضعیت آب و هوای منطقه جغرافیایی مورد نظر خویش آگاهی پیدا کنید.

سیم کارت خود را با سروش شارژ کنید

با استفاده از سرویس خرید شارژ آسان سروش میتوانید سیم کارت همراه اول یا ایرانسل و یا رایتل خویش را به سادگی و با لمس چند دکمه خرید داری و اعمال کنید.

پرداخت قبوض با سروش

یکی دیگر از مواردی که بسیار مورد نیاز کاربران است و معمولا کاربران برای انجام آن به زحمت میافتند پیدا نمودن یک وبسایت یا برنامه و یا شماره تماس برای پرداخت قبوض میباشد. با استفاده از سروش دیگر نگران پرداخت قبوض آب و برق و گاز نخواهید بود چراکه همه آنها را میتوانید با همین اپلیکیشن سروش پرداخت کنید.

چه ساعتی اذان میگن؟ دقیقا کی؟

از مزیت های بسیار عالی و پر طرفدار سروش وجود یک سرویش اوقات شرعی عالی برای برنامه سروش میباشد که شما را به صورت مدام از زمان دقیق اوقات شرعی باخبر خواهد نمود.

ایجاد کانال های سروشی که پیشرفته تر از کانالهای تلگرامی میباشند

در پیام رسان سروش همانند تلگرام میتوان کانال ایجاد نمود اما تفاوت یک کانال سروشی با کانال تلگرامی در بازخورد مطالب منتشر شده است. شما در تلگرام نمیتوانید اطلاعات دقیقی از محبوبیت مطالب منتشر شده خود دریافت کنید اما در سروش گزینه ای برای لایک مطالب وجود دارد که آمار بهتری را نسبت به کیفیت مطالب تان به شما خواهد داد.

ایجاد گروهای علمی و گپ

در سروش میتوانید با دوستان خود محفلی امن بسازید و با یکدیگر به گفتگو بپردازید. شما در اشتراک گذاری فیلم و عکس و استیکر در گروه های سروشی هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

تماس صوتی رایگان

با استفاده از اینترنت و پیام رسان ملی سروش به دوستان و اقوام خویش زنگ بزنید و با آنها به طور کاملا رایگان و با سرعت و کیفیت بسیار عالی صدا صحبت کنید.

قالب و رنگبندی پیام رسان سروش رو خودت مشخص کن

از مزیتهای بسیار جذاب پیام رسان سروش تنظیم و تعیین رنگ و قالب برنامه سروش توسط خود کاربر میباشد. بله درست است شما میتوانید طبق سلیقه خود برای پیام رسان سروش یک رنگبندی دلخواه خود را مشخص کنید.

ویژگیها و مزیتهای برنامه پیام رسان ملی سروش به اینجا ختم نمیشود و شما میتوانید همانند قبل برای کسب و کار خویش ربات بسازید و یا لینک پرداخت از طریق پیام رسان را داشته باشید، و ده ها ویژگی بیشتر که اگر هرچه زودتر به پیام رسان سروش نپیوندید بعدا حصرت آنرا خواهید خورد.

4 پاسخ به “معرفی تلگرام بومی ایران یا پیام رسان سروش”

  1. Avatar photo تت گفت:

    یک مقاله سفارشی و تبلیغاتی برای نرم افزاری که پشتش سازمان صدا و سیما هستش

    • سلام
      صد در صد این یک مقاله تبلیغاتی اما من با میل خودم این مقاله رو نوشتم بابتش هم از کسی پول نگرفتم (من وظیفه خودم میدونم از ارسانه های داخلی حمایت کنم) مثل باقی مقاله های سایتم. واقعا برای تفکرات امثال شما ها متاسفام، به این خاطر که اولا به صدا و سیما ایران به چشم دشمن نگاه میکنید اما شبکه های دروغ پراکن و مقرض امریکا و انگلیس رو حامی و یار خودتون میبینید. کشور های که هر چقدر تونستند به ایران و ایرانی صدمه و ضربه زدند، بعد حاضر هستند میلیارها دلار هزینه نگهداری رسانه هاشون رو برای روش ان شدن تفکر مردم ایران بدن؟ که تو چند سال کاری تونستند خیانت ها و روابط نامشروع رو تو ایران زیاد کنند از اختشاشات داخل کشور حمایت کنند و هزاران مورد دیگر که امثال شما فقط چشم تون رو به این مسائل بستید.
      نرم افزار سروش یک برنامه ایرانی مثل باقی رسانه های تحت وب ایران، به نظر شما چرا یکهو روش اینقدر مانور تبلیغاتی منفی دادن؟
      ای کاش بجای اینکه به خودتون بگید من میدونم کمی هم فکر میکردید.
      اگر باعث ناراحتی تون شدم از تون عذر خواهی میکنم. ان شا الله همیشه موفق در پیشگاه خدا سربلند باشید.

  2. Avatar photo رهگذر گفت:

    سلام و درود بر شما
    لازم نیست به هر اظهار نظر نسنجیده ای پسخ بدید.
    چرا برخی با حالت تعفن به دست رنج هموطن خودش نگاه می کنن؟! و نظر تبلیغی به نفع پیام رسان های خارجی می دن؟ خودتونم پس فردا ممکنه تو این مملکت دست رنج داشته باشیدا…

  3. Avatar photo مهناز خدادوست گفت:

    سلام برنامه خیلی خوبی هست ولی یه مشکل دارن تبلیغات دارن همشون اگه تبلیغات حذف بشه بنظر من دیگه میشه گفت همه میان تو برنامه داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *