دوره‌ های آموزشی نووا
اکتبر 29, 2017

بهترین برنامه شبیه ساز اندروید برای ویندوز

Avatar photo
برنامه نویس MERN Stack
بهترین برنامه شبیه ساز اندروید برای ویندوز

معمولا کاربران ویندوز به علت های متفاوتی نیاز به نصب و استفاده از برنامه های اندروید (Android Apps) در سیستم عامل ویندوز دارند و همانطو که میدانید برای اجرای App های اندروید در ویندوز باید از برنامه های شبیه ساز اندروید (Android Emulator) استفاده شود. حال از آنجا که Android Emulator های زیادی مخصوص سیستم عامل ویندوز توسعه داده شده است شاید برای کاربران کمی گیج کننده باشد که از کدام Android Emulator استفاده کنند. در ادامه همراه با نووا بلاگ باشید تا با بهترین برنامه های شبیه ساز اندروید برای سیستم عامل ویندوز آشنا شوید.

نرم افزار شبیه سازی اندروید Andy

نرم افزار Andy یکی از محبوب ترین برنامه های شبیه ساز اندروید میباشد که نسبت به باقی Android Emulator ها تازه کار تر است اما این برنامه ویژگیهای منحصربفردی دارد که در دیگر Android Emuator ها نمیتوان نظیر آنهارا یافت. یکی از این ویژگیها نصب برنامه های اندروید از طریق Web Browser ویندوز تان میباشد. از دیگر ویژگیهای جالب برنامه Andy انجام بازی های Android به صورت Remote و از طریق تلفن همراه میباشد.

شما میتوانید برنامه Andy را به صورت کاملا رایگان از طریق وبسایت https://www.andyroid.net دانلود و نصب و استفاده کنید.

برنامه شبیه سازی اندروید Droid4X

برنامه شبیه سازی اندروید Droid4X

نرم افزار Droid4X یکی دیگر از برنامه های شبیه ساز اندروید میباشد که به تازگی وارد بازار شده است. اما این تازه واردگی چیزی از ویژگیهای بارز این برنامه کم نمیکند. یکی از ویژگی های بسیار مفید این برنامه Add-ons میباشد که این برنامه را کاملا کمک کننده ساخته است. از دیگر ویژگی های برنامه Droid4X نصب بودن Google Play Store و اجرای عالی بازی های اندروید است.

شما میتوانید برنامه های خود را با استفاده از گوشی اندرودیتان در Droid4X نصب و استفاده کنید. همچنین میتوانید بازیهای روی کامپیوترتان را نیز کنترل کنید.

برنامه Droid4X کاملا رایگان بوده و شما میتوانید این برنامه را از طریق وبسایت https://droid4x.en.uptodown.com دانلود و نصب کنید.

برنامه شبیه سازی اندروید BlueStacks

برنامه شبیه سازی اندروید BlueStacks

نرم افزار Bluestack معروف ترین نرم افزار شبیه ساز اندروید میباشد که در گذشته نه چندان دور، برای کاربران ویندوز بسیار محبوب و دوست داشتنی بود. اما پس از اینکه این برنامه شروع به نصب Bloatware روی کامپیوتر ها نمود دیگر از چشم بسیاری از کاربران افتاد. همچنین از دیگر مشکلات BlueStack سرعت پایین و تبلیغات زیاد این برنامه است که حقیقتا آزار دهنده میباشند.

البته گفتنی است که با وجود این مشکلات هنوز هم BlueStack یک گزینه خب محسوب میشود چرا که شما میتوانید بازی ها و برنامه های اندروید را با کیفیت خوبی نصب و استفاده کنید همچنین بعضی از ویژگیهای BlueStack مثل نصب مستقیم برنامه های اندورید و استفاده از فایلهای کامپیوتر در درون برنامه BlueStack بسیار کاربردی است.

برنامه شبیه سازی اندروید Windroy

نرم افزار Windroy هم همانند دیگر برنامه های شبیه ساز اندروید میباشد اما آنچه که Windroy را با دیگر Android Emulator ها متفاوت ساخته این است که Windroy به صورت کامل روی Kernel ویندوز اجرا میشود. از ویژگیهای بارز برنامه Windroy سبک بودن و استفاده کم از منابع سخت افزاری میباشد. Windroy ظاهری بسیار ساده و آسان دارد که شاید برای بعضی از کاربران خوشایند نباشد.

برنامه Windroy بازی ها و برنامه های اندروید را به خوبی دیگر Android Emulator ها اجرا میکند. اگر شما به دنبال یک Android Emulator سبک و ساده هستید Windroy میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

برنامه شبیه ساز اندروید Genymotion

برنامه شبیه ساز اندروید Genymotion

نرم افزار Genymotion یک گزینه بسیار عالی مخصوص توسعه دهندگان برنامه ها و بازی های اندروید (Android Developers) میباشد. از ویژگیهای بارز برنامه Genymotion برای توسعه دهندگان این است که شما میتوانید برنامه ها و بازی های خود را روی دستگاههای مختلف اندرویدی تست کنید. البته بدون داشتن آن دستگاهها 🙂

جدا از انتخاب دستگاه اندرویدی در Genymotion میتوانید نسخه سیستم عامل Android را نیز مشخص کنید. البته گفتی است که نرم افزار Genymotion بیشتر مخصوص Developer ها ساخته شده است نه کاربران عادی

برنامه شبیه ساز اندروید Nox

نرم افزار Nox از دیگر برنامه های میباشد که شما میتوانید از آن برای اجرای بازی های اندرویدی در ویندوز خود استفاده کنید.  Nox برای Gamer های اندروید ویژگیهای از قبیل پشتیبانی از Keyboard و Mous را نیز فراهم کرده است.

متاسفانه در بعضی از مواقع در هنگام کار با Nox با کمی Lag مواجه خواهید شد اما به طور کلی کار با Nox شما را راضی خواهد نمود. برای دانلود و نصب نرم افزار Nox میتوانید از سایت https://en.bignox.com استفاده کنید.

اگر سوال و یا انتقادی نسبت به مطلب بهترین برنامه شبیه ساز اندروید در ویندوز دارید نووا بلاگ را از محبت خود محروم نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *