دوره‌ های آموزشی نووا

محمد برغمدی

برنامه نویس تحت وب هستم تقریبا از اوایل سال 1400 دوره MERN رو شروع کردم و در حال حاضر میتوانم در این زمینه به صورت تخصصی برنامه های تحت وب چه برای Backend و یا Frontend با زبان های Nodejs – Reactjs و TypeScript بنویسم. برنامه نویسی رو زیاد دوست دارم، مخصوصا از نوشتن و یادگیری مفاهیم جدید در برنامه نویسی بسیار لذت می‌برم.


مهارت های من

کاملا درسته که زبان های زیادی برای برنامه نویسی وجود داره (بیش از صدها زبان) و برخی از این زبان ها والد کتابخانه ها و فریم ورک های متفاوتی هستند. مثلا زبان JavaScript والد بیش از چند ده هزار فریمورک و کتابخانه بزرگ و کوچک مثل Angular یا React یا Chart و … است.

آنچه که میخواهم بگویم این است که برای تبدیل یک ایده به نرم افزار، نیاز نیست چندین زبان برنامه نویسی و چند صد کتابخانه را باهم استفاده نمود. کافیست فرد (یا تیم) برنامه نویس مفاهیم پایه و اساسی برنامه نویسی را درست درک کرده باشد تا بتواند از زبان ها و ابزار های موجود به درستی استفاده کند.

من بسیار مشتاقم تا (در زمینه تخصص و حرفه خودم) در کنار شما بتوانم ایده های شما را تبدیل به یک برنامه کاربردی قابل توسعه کنم.

HTML
CSS
JavaScript
ReactJs
ReduxJs
NodeJs
ExpressJs
MongoDB
Mongoose
TypeScript

مهارت های وردپرس

بیش از 8 سال است که با وردپرس کار میکنم و با دنیای آن کم و بیش آشنایی دارم، از مبحث تولید محتوا و سئو تا طراحی قالب برای وردپرس و یا راه اندازی سایت با استفاده از قالب های آماده و افزونه های صفحه ساز و ...

WordPress
Blog
Theme
SEO
Content
WooCommerce
Easy Digital Download
Elementor
Yoast
Shop
News
Contact Form 7
AutoOptimize
Google Analytics
Google Console

برخی از نمونه کارها

در ادامه فهرست برخی از نمونه کارهای من را مشاهده میکنید. ( فایل PDF )