دوره‌ های آموزشی نووا
نوامبر 6, 2017

مشکل باز نشدن عکس‌ و فیلم در تلگرام

Avatar photo
برنامه نویس MERN Stack
مشکل باز نشدن عکس‌ و فیلم در تلگرام

تلگرام جزو پر مخاطب ترین شبکه‌های اجتماعی ایران میباشد که بیش از بیست میلیون کاربر دارد از مزیت‌های چشمگیر تلگرام میتوان به ساخت رایگان گروه و کانال اشاره نمود که انصافاً این کانال‌ها و گروه ها از سرعت بسیار مطلوبی نیز برخوردار میباشند. طوریکه این موضوع باعث شده کاربران تلگرام در گروها و کانال‌های مختلف ثبت نام کرده و از مطالب آن‌ها استفاده کنند البته همین امر یعنی عضویت در چندین گروه و کانال سبب شده تا بعضی از کاربران تلگرام با مشکل باز نشدن فیلم‌ها و عکس‌ها مواجه شوند که در ادامه همین مطلب به نحوه حل این مشکل خواهیم پرداخت.

برای حل مشکل باز نشدن فیلم ها و عکس های تلگرام راههای متفاوتی وجود دارد که در این آموزش به دو روش بسیار ساده آن خواهیم پرداخت:

روش اول: حذف پوشه Telegram

اولین و ساده ترین روش در رفع مشکل باز نشدن فیلم ها و عکس ها در تلگرام حذف پوشه Telegram از مکان نصبی برنامه میباشد. برای حذف پوشه Telegram ابتدا باید وارد File Manager گوشی خود شوید سپس اگر Telegram را در حافظه داخلی نصب نموده اید وارد آن شوید اما اگر در SD Card نصب کردید وارد آن شوید سپس آنرا انتخاب نمود و حذف کنید.

روش دوم: نصب برنامه جاروبرقی تلگرام

روش دومی که میتوانید از آن برای برطرف سازی مشکل باز نشدن فیلم ها و عکس های تلگرام استفاده کنید این است که برنامه جاروبرقی تلگرام را دانلود و نصب کنید سپس برنامه را اجرا نموده و روی گزینه پاک سازی کلیک کنید.

اگر مراحل مذکور بالا برای شما کمی گیج کننده بود میتوانید از فیلم آموزشی زیر استفاده کنید و مشکل خود را به راحتی برطرف سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *