دوره‌ های آموزشی نووا
جولای 27, 2017

بهترین آنتی ویروس 2017 کدام است

Avatar photo
برنامه نویس MERN Stack
بهترین آنتی ویروس 2017 کدام است

از پر اهمیت ترین برنامه های که هر کاربر کامپیوتری به آن نیاز دارد آنتی ویروس (Antivirus) است. آنتی ویروس به شما کمک میکند تا از ویروسی شدن سیستم عامل و فایلهای کامپیوتر خود جلوگیری کنید و همین امر باعث میشود تمرکز شما روی کارهای کامپیوتری تان صرف شود نه روی تعمیر کامپیوتر. اما از آنجا که بیش از 50 شرکت نرم افزاری آنتی ویروس متعلق به خویش را ارائه میکنند شاید باعث شده باشد از خود بپرسید، خب کدام آنتی ویروس مناسب کار من میباشد؟ و یا بهترین آنتی ویروس سال 2017 کدام است؟

پیشنهاد: برای مشاهده فهرست برترین آنتی ویروسهای سال 2018 به مقاله بهترین آنتی ویروس سال 2018 کدام است مراجعه کنید.

در این پست میخواهم بهترین آنتی ویروسهای سال 2017 را برای سیستم عامل ویندوز به شما عزیزان معرفی کنم.

آنتی ویروس Windows Defender

اگر شما یک کاربر خانگی میباشید و کارهای روزانه شما خلاصه شده در استفاده از اینترنت و تماشای فیلم و عکس و نهایتا کار با نرم افزار های آفیس از قبیل Word و Access و Excel و … بنده به شما ویندوز 10 به همراه آنتی ویروس Windows Defender را پیشنهاد میدهم چرا که خود ویندوز 10 از امنیت بسیار بالایی برخوردار است (به شرط آپدیت بودن) و استفاده از آن با Window Defender بیش از 99% نیاز به امنیت هر کاربر خانگی را برطرف میسازد.

از مزیت های بزرگ Windows Defender وجود Database قوی در تشخیص انواع ویروس ها و کرم و تروجان ها میباشد. همچنین این آنتی ویروس متعلق به شرکت مایکروسافت است و به صورت پیشفرض روی ویندوز 10 نصب میباشد و کاملا رایگان است.

 آنتی ویروس Bitdefender 2017

اگر شما به دنبال یک آنتی ویروس قدرتمند میباشید که امنیت داده های سیستم شما را در بالاترین حد ممکن و در برابر انواع بد افزار ها حفظ کند و از سوی دیگر کمترین استفاده را از منابع سخت افزاری کامپیوتر تان داشته باشد، آنتی ویروس BitDefender دقیقا چیزی میباشد که شما به دنبال آن هستید.

در حال حاضر چند سالی میباشد که آنتی ویروس BitDefender رتبه اول را بین باقی آنتی ویروس ها دریافت میکند. از مزیت های آنتی ویروس BitDefender سرعت بالای این آنتی ویروس در کنار استفاده کم از منابع سخت افزاری میباشد. محیط گرافیکی آنتی ویروس BitDefender واقعاً جذاب و زیبا میباشد که کار کردن با این آنتی ویروس را بسیار ساده و دوست داشتنی نموده است.

از دیگر مزیت های آنتی ویروس BitDefender میتوان به وجود چندین Mode در این آنتی ویروس اشاره نمود تا در صورت نیاز از مد های مربوطه استفاده کنید.

قیمت فعلی آنتی ویروس BitDefender Plus 2017 حدود 160 هزار تومان میباشد که مجوز آن (license) به صورت همزمان از سه دستگاه پشتیبانی میکند.

آنتی ویروس Kaspersky 2017

اگر به دنبال آنتی ویروسی میباشید که اطلاعات و داده های مهم تان را از انواع تهدید های سایبری در امنیت کامل نگهداری کنید Kaspersky 2017 گزینه خوبی برای شما محسوب میشود. از مزیت های بزرگ آنتی ویروس کسپرسکی استفاده از منابع سخت افزای پایین میباشد که همین مورد باعث شده سرعت سیستم عامل شما کاهش پیدا نکند.

از دیگر ویژگی های Kaspersky 2017 میتوان به قدرت تشخیص عالی و سرعت خوب در حذف انواع بد افزار ها از قبیل Virus و Worms و Trojan و Botnet و … اشاره نمود.

اگر از کاربرانی هستید که زیاد با اینترنت سر و کار دارید کسپرسکی 2017 به شما کمک میکند تا سایت های ویروسی و مشکل دار را به سادگی تشخیص دهید و وارد آنها نشوید.

قیمت فعلی آنتی ویروس کسپرسکی حدود 200 هزار تومان میباشد که با خرید این بسته شما میتوانید آنتی ویروس کسپرسکی را برای مدت یک سال در سه دستگاه خود به صورت همزمان استفاده کنید.

آنتی ویروس NORTON Security 2017

سومین آنتی ویروس قدرتمند متعلق به شرکت نرم افزاری Symantec میباشد. آنتی ویروس NORTON Security 2017 یکی از قویترین و بهترین آنتی ویروس های است که هر کاربری میتواند با استفاده از آن امنیت داده ها و اطلاعات خود را به طور کامل حفظ کند.

از ویژگیهای آنتی ویروس NORTON Security 2017 میتوان به جلوگیری از انواع بد افزار ها از قبیل Virus ها و Worm ها و Spyware ها و Malware و … اشاره نمود. همچنین این آنتی ویروس از دستگاه شما در برابر انواع حملات آنلاین نیز حفاظت خواهد نمود.

از دیگر مزیت های آنتی ویروس NORTON Security 2017 میتوان به ظاهر زیبای آن در کنار سادگی کار با محیط آن اشاره نمود. همچنین این آنتی ویروس همانند آنتی ویروس های قبلی از منابع سخت افزای کمی استفاده میکند پس نیاز نیست نگران کاهش سرعت کامپیوتر خود باشید.

در حال حاضر قیمت آنتی ویروس Norton Security 2017 حدود 140 هزار تومان میباشد که متاسفانه مجوز این آنتی ویروس فقط برای یک دستگاه قابل استفاده میباشد.

جدول رده بندی آنتی ویروس های سال 2017

رتبهنام آنتی ویروسامتیاز آنتی ویروسقیمت آنتی ویروستعداد دستگاه ها
1BitDefender Plus 20179.9$39.993
2Kaspersky 20179.8$49.993
3Norton Security 20179.7$34.991
4Avast Antivirus 20179.6$49.991
5McAfee9.5$54.991
6MalwareByte9.4$39.991
7AVG Anti-Virus9.3$59.901
8Avira9.2$29.901
9ESET Node 329.1$39.991

در صورت داشتن هر گونه سوال یا انتقاد نووا بلاگ را از محبت خود محروم نکنید.

12 پاسخ به “بهترین آنتی ویروس 2017 کدام است”

  1. Avatar photo علی خدایی گفت:

    بهترین آنتی ویروس که تا الان استفاده کردم نرم افزار ESET Node 32 نیست 🙂
    اصلا node 32 بی خود ترین آنتی ویروس دنیاست، واقعا بیخوده، من نمیدونم چطور ایرانی ها اینقدر طرفردار این برنامه Trash شدند.
    با شما کاملا در باره Window Defender ویندوز 10 موافق هستم. واقعا آنتی ویروس خوبیه، اگر ویندوز اپدیت و ویندوز دیفندر بروز باشن دیگه نیازی به آنتی ویروس نیست مگر اینکه در اداره جات که هنوز از ویندوز XP استفاده میکنند.

    • درسته ویندوز دیفندر خیلی عالیه، قبلا در موردش پست گذاشتم
      متاسفانه هنوز خیلی از اداره جات و شرکت ها دارند از ویندوز XP استفاده میکنند. تا برسن به ویندوز 10 حداقل 25 سال وقت لازمه 🙂

  2. Avatar photo مینا گفت:

    سلام…آنتی ویروس قدرتمند دکتروب رو چرا فراموش کردید؟؟
    این آنتی ویروس با پشتیبانی قوی و نمایندگی قوی که توی ایران داره بعنوان قدرتمندترین آنتی ویروسه و هر کس استفاده کرده دیگه به هیچ عنوان اونو از دست نمیده.

  3. Avatar photo محمدعلی خندان گفت:

    به نظر من و بطور کلی با توجه به برخی موارد شرکت های روسیه محصولات کسپرسکی قابل اعتماد نیستند و کسپرسکی با دولت ها قراردادهای موارد خارج از عرف دارد. بهترین شرکت از این نظر آویرا میتواند باشد. از نظر قدرت آنتی ویروس بیت دیفندر در دنیا اول هست و سیر صعودی نرم افزارهای بیت دیفندر در دنیا قابل ملاحظه هست. اما بدترین نوع آنتی ویروس مربوط به شرکت ESET هست. نورتون هم فوق العاده است اما با آی پی ایران مشکل داره و باید در قسمت NETWORK تنظیماتی انجام داد تا بتواند آپدیت شود

  4. Avatar photo سجاد گفت:

    نود 32 بیخود ترین آنتی ویروسه به نظرم … نمیدونم چرا تو ایران ازش استفاده میکنن … مکافی و بیت دفندر عالی ان

    • باهاتون موافقم 🙂 ولی تا جایی که Windows Defender باشه حتی حاضر نیستم هزار تومان خرج خرید آنتی ویروس کنم، مگر اینکه بخوام برای شبکه های اداره و شرکت ها استفاده کنم.

  5. Avatar photo بهرام مستوفی گفت:

    من از سال ۲۰۰۳ تا به حال از کاسپرسکی استفاده میکنم هم روی مک و ویندوز و هم روی اندروید و تا به حال هیچ مشکلی نداشتم. قابلیت های انتی تفت هم داره و بروزر امن برای تبادلات مالی که مثلا نورتون از اون بی بهره هست. تنها رقیبش همان بیت دیفندره.

  6. Avatar photo انتی ویروس گفت:

    مکافی مزخرف ترین انتی ویروسیه که دیدم از نسخه ی رایگانش استفاده کردم بعد ازا ایکه 30 روز تموم شد چنتا بازی رو خراب کرد و کرکاشون رو از کار انداخت

  7. Avatar photo محسن گفت:

    ضمن تشکر از مطلب مفید شما، به نظر اینجانب آنتی ویروسهای ESET خیلی سبک هستند و سیستم به نرمی کار میکند.

    وب سایت نمایندگی ای سِت در ایران: http://www.esetshop.ir

  8. Avatar photo وحید گفت:

    ممنون از اطلاعات مفیدتون بنظرم می تونید سایت https://inod.site برای خرید لایسنس با قیمت های متفاوت و ارزان دیدن کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *